Saturday, August 7, 2010

Time is Gold

Today is Saturday..Tomorrow is Sunday..waa,cptnya ms berlalu..Weekend dh nk blah dh..jgn tgglkan daku!!!!Bestnya if everyday is weekend..hehe..xyh g cls..lh lepak2 kt blek je..online..mkn..tdo..heaven gle..(tp kalo ari2 cm2 sure boring gle..)


Ari ni i spent my time at the library with few friends..Siap la jgk keje sbb dk lbry kn..if dk blek confirm x siap..Ptg igt nk g joging with Qilah n Niza tp disebabkan sedikit mskh teknikal  i g half way je..x sempat pon nk jmp dorg..Xpela..ad ms sok g lg..hOpe jd la sok..Moral of the story jgn malu nk bertanya n kna berani..Jgn jadi penakut!!!


What u will feel if u are surrounded by people who are very protective about u? Mmg la i should be proud n thankful but if too protective i pon rimas.. I yg ada  masalah rilex je tp org len yang gelabah gle n nk emo2 lak..Sabo jelah..Anyway, I should be proud n thankful that I am surrounded by people who really care bout me n love me..Thats all..Sekian, terima kasih utk karutan for today!

No comments:

Post a Comment